|
Bahasa: EN | 中文 | BM |

About Us

Pembekal Utama Sistem Audio Kereta

SIN TEC MARKETING SDN. BHD., beribu pejabat di KL, Malaysia, merupakan pembekal utama sistem audio kereta. Dengan pelbagai produk yang lengkap, kami memenuhi keperluan peminat kereta dan profesional automotif. Perniagaan kami meliputi KL, Selangor, dan Pulau Pinang, memastikan perkhidmatan yang cepat dan cekap kepada pelanggan kami yang dihargai di seluruh Malaysia. Berkomitmen kepada kualiti dan kepuasan pelanggan, syarikat kami berdiri sebagai rakan yang dipercayai dalam meningkatkan pengalaman memandu melalui penyelesaian audio premium.

Visi Kami
Melalui penambahbaikan dan inovasi berterusan, kami bertujuan untuk menjadi penjual dalam talian yang berjaya. Kami berdedikasi untuk meneroka kaedah dan teknologi baru untuk memenuhi keperluan dan harapan pelanggan yang semakin berkembang. Visi kami adalah muncul sebagai jenama terkemuka dalam bidang sistem audio kereta dan pemain Android kereta di Malaysia. Kami menetapkan penanda aras industri dalam jualan atas talian dan memberikan pengalaman membeli-belah yang tiada tandingan kepada pelanggan kami. Melalui penambahbaikan dan inovasi yang berterusan, kami berusaha untuk mengatasi diri sendiri. Kami akan mencapai matlamat pembangunan jangka panjang kami, mencipta lebih banyak nilai untuk pelanggan kami dan menyediakan peluang pembangunan kerjaya yang lebih luas untuk kakitangan kami.
Misi Kami
Misi kami adalah merevolusikan industri audio dan hiburan kereta di Malaysia dengan mengutamakan keperluan dan pengalaman ahli pasukan dan pelanggan kami. Di SIN TEC MARKETING SDN. BHD., kami memegang prinsip "Berorientasikan Orang, Berpusatkan Pelanggan."

Sebagai sebuah syarikat yang percaya prinsip meletakkan orang di tempat pertama, kami komited untuk mewujudkan persekitaran di mana setiap individu. Dari kakitangan berdedikasi kami hingga pelanggan yang dihargai, merasa dihormati, disokong dan dihargai. Kami berusaha untuk mencipta budaya tempat kerja yang menggalakkan kreativiti, kerjasama, dan pembelajaran berterusan. Kami memberdayakan pasukan kami untuk memberikan perkhidmatan yang luar biasa dan penyelesaian yang inovatif.